SZKHT Panaszkezelés

Tisztelt Bejelentő!

Társaságunkhoz panaszaival kapcsolatosan a panaszbejelentes@szkht.hu címen vagy a személyes ügyfélszolgálatunkon keresztül (Szeged, Stefánia 6.) tehet bejelentést valamint a 62/777-222-es központi telefonszámunkon.

Fogyasztóvédelmi referens: Dr. Tomasovszky Csilla (62/777-210)

Közszolgáltatással kapcsolatos panaszaikra 15 napon belül, közterület fenntartással kapcsolatos panaszaikra 30 napon belül válaszolunk.

Az ügyfél jogérvényesítés érdekében panaszával fordulhat a Csongrád Megyei Kereskedelmi és Iparkamara mellett működő Független Békéltető Testülethez ( 6721 Szeged, Párizsi krt 8-12 ), illetve a Csongrád Megyei Kormányhivatal,Szegedi Járási Hivatal Foglalkoztatási és Fogyasztóvédelmi Főosztály, Fogyasztóvédelmi Osztályához ( 6722 Szeged, Rákóczi tér 1 ).

Felügyeleti szervünk Szeged Megyei Jogú Város Önkormányzata. (6720 Szeged, Széchenyi tér 10.)

Panaszkezelési Szabályzat
Panaszkezelési Szabályzat - Közlekedésszervezés

Elérhetőségeink

Szegedi Környezetgazdálkodási Nonprofit Kft.

Elérhetőségeink
Ügyfélszolgálati iroda
  • 6728, Szeged, Stefánia 6.
  • Hétfő, Kedd, Szerda: 8:00-15:00
    Csütörtök: 7:00-19:00
    Péntek: 8:00-13:00
    Szombat, Vasárnap és Ünnepnapokon ZÁRVA
Fogyasztóvédelmi referens, panaszkezelés, integritás bejelentés
Közterület fenntartás
Közlekedésszervezés ügyfélszolgálat

Konténer rendelés

Konténer rendelésfelvétel
  • H-P: 8:00-18:00
  • SZO-V és ünnepnapokon: zárva
Szeged Város oldala Sasmob Szeged Szegedi Környezetgazdálkodási Nonprofit Kft. Facebook oldala